Tisdag 20/1 - 09

Jag vaknade Kvart i 6 i morse ! Auuuuuuuu !!
då åt ja frukst och gjorde mig ordning,

sen gick ja till Tåget och tillslut hamnade jag i Borås ^^
ännu en meningslös dag där, vi gjorde inget, men fick i uppgift att skriva upp flera företag som jag kan tänkas Prakticera på...

Yeeey :?

sen slutade vi vid 12, och hann Precis med Tåget hem :P
när jag kom hem så gick jag Motvilligt och gymmade igen :( men Basta var skööönt !

Och nu har jag bokat Tvätt Tid med !! igen,,, Boooring ! vill inte orkar inte !,  :P
men det måste göras ...

så  25/1 - 09 15:00 - 19:30  har jag tid :) wiii Försök inte sno !


NU är jag lite trött ! ska sova tidigt idag, om ja inte får massa oväntade SMS :D:D:D
Godnatt och sov gott  ! hoppas det händer något roligare i mörrn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0