19/1 - 09 Måndag

Dagen började med att åka tidigt  till borås för den där konstiga saken jag börjat där,
vi slutade klockan 10:00 som tur var :P och vi bara satt där som idioter ! värkar så simpelt...

När jag kom hem så gymmade jag och det är alltid Skönt ! Träffade Gymmade med en polare också,
Sen runt 5-6 tiden Gick jag och en annan polare ut och Joggade 6-7 Kilometer, det var riktigt skönt att få komma ut och röra lite på sig,

sen på kvällen så Smsade jag med en Annan Rolig sak :D och Hon är så rolig på Sms så det är alltid kul :P
ligger och har nästan sommnat så kommer ett Sms , hahaha Trevligt iallafall med En mäniska som kan vara rolig på Sms också,, dem flesta är ju så tråkiga nu för tiden :(.

Jag Blir skit glad när ja får Sms Frästen ! spelaroll va det står :D:D

men tillslut sommnade jag och kunde inte svara mer :( ops :D

En rolig Kväll ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min och svara på frågan i mitt senaste inlägg.

2009-01-20 @ 19:40:22
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar dina inlägg :)



Har du bloggat länge?



KOlla gärna in en snabbis på min blogg och lämna en liten kommentar!

2009-01-20 @ 19:45:06
Postat av: Karin

Hej! Kolla gärna in min blogg!=)

2009-01-20 @ 19:46:38
URL: http://kavist.blogg.se/
Postat av: sthlmBEAT girlzz [M A L I N]

jag och e snackade om bålstads veckan idag, men vi tänkte att vi kanske kunde åka till borås istället, är det kul där eller? haha :*

2009-01-20 @ 19:46:53
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0