Trött Som,,,,

Skriver inte så värst jätte roliga  Inägg här,,, men ja e trött, just nu iallafall ! varit med Matte, han e jobbig,, bara tjatar och jobbar sig,, vi barnslade oss lite sså det var trevligt enstund, jag vill kolla på prison break,, eller the Oc eller inte tree hille ! ! men har inget av det, :(  och jag har läst tillräckligt ur boken idag,, så ja orkar inte,, funderar på att gå ner till Daniel, och spela lite, men blev så förvånade trött nu ^^,,,,,,, I morrn kanske ja ska till Lounge,, en kompis nämnde det och då blev ju jag vaken,, varit hemma ensam hela veckan typ, så känner för att komma ut och snacka lite¨¨
för er ja snackar med Dagligen, ja flörtar ganska mycket av mig :P ta inte illa vid XD, så ja är hihi, känner att jag behöver ett jobb, och kanske ge mig ut i världen och hitta något kärleks sak ^^  Inte för att man hittar något kul på fester, men att snacka e alltid trevligt,, typ,,
Jag vill till gbg och festa igentligen, för där är roligare Tihi, men men,, inga pengar just nu, aldrig varit såhär fattig,, men jag överlever,
Jag är på skriv humör nu, och orkar inte bry mig om stavningen,, så klaga inte,,
Blir ganska mycket skilnad, nu när man är singel efte 3 år, känns ensamare,  ingen att krama :( :P gillar kramas :D:D
Kram kram kram kram, typ.. vill ha ett husdjur, ,, nu vill ja utomlans :P någon följa med :D:D nu direkt ??

tror intgen orkar läsda allt detta
inte ja iallafal l! så mycket känslor, springer iväg,


Jag vill ha sommar, bo i Grekland eller Spanien eller USa,,, ligga på stranden,, bo,, jobba,, pengar,,,

Ska äta mat hos mammsen på dagen i morrn, ska bli gott,
kan ingen sms a eller skriva eller ja vet !!! RINGA :P kul när folk ringer :P när som helst tid spelar ingen roll ja blir aldrig sur ! :DD

Peace out,






Kommentarer
Postat av: Märta-Pärta

Jag läste alltihop! :D Du, jag vill faktiskt också ut och resa!? Tro det eller ej :p

2009-01-24 @ 16:16:45
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0